tiistai 27. toukokuuta 2014

Tietoa😊😉

Moi, mä oon jemima. Mä oon 11-vuotias tyttö Lohjalta. Mä käyn Ristin koulun 5 luokkaa.  Mä oon vasta alottanu bloggaamisen ja ois ihan kiva jos te voisitte vähän kommentoida jotai ideoita näihin postauksiin 😊 . Mä kerron nyt vähän tarkemmin itestäni: Eli, kuten kerroin jo tos alus.. Oon 11-vuotias tyttö Lohjalta.. Mulla on tummanruskeet hiukset ja blondit latvat. Mun silmät on vaaleansinisen ja niis on vähän muitakin värei 😀. Mun lempieläimii on ainaki koirat, mä rakastan koiria yli kaiken :3 mulla on itelläni 2 chihuahuaa. Mun lempiväri on valkonen,musta ja pinkki.  Mä oon tosi nirso melkein kaiken suhteen, etenkin ruoan.. En syö melkee mitää. Mul on kaks parasta kaverii: Jensku ja Olivia, Jenskulla on tääl kans blogi mut en muista sen nimee 😝 mä teen varmaa siitä sit erillisen postauksen. Mut kommentoikaa jos haluutte tietää viel jotai :) moikka! 😊

2 kommenttia: